1. VS IMPAKT 2 - podprogram 1: Centra spolupráce v bezpečnostním výzkumu
Ministerstvo vnitra vyhlásilo dne 29. října 2025 veřejnou soutěž ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích v programu Strategická podpora rozvoje bezpečnostního výzkumu ČR 2026-2031 (IMPAKT 2) v podprogramu 1 Centra spolupráce v bezpečnostním výzkumu.
Předmětem veřejné soutěže je výběr návrhů projektů aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje podporovaných z veřejných prostředků Ministerstva vnitra za účelem naplňování cílů Programu. Do této veřejné soutěže není možné předkládat návrhy projektů mající charakter základního výzkumu.
- Termín podání návrhu projektu v SISTA: 16. 12. 2025 do 16:00 hod.
- Zveřejnění výsledků soutěže: 30. 6. 2026
- Začátek realizace podpořených projektů: září 2026
- Doba realizace: minimálně 52 měsíců, maximálně 64 měsíců
Prosíme všechny žadatele, aby dali svůj záměr zúčastnit se soutěže co nejdříve vědět.
- Interní termín pro kontrolu rozpočtu (vložený v aplikaci SISTA): 2. 12. 2025.
- Po kontrole a odsouhlasení rozpočtu je potřeba vložit draft návrhu do dokumentů v ISEPu a zahájit elektronické schvalování průvodky a to nejpozději 9. 12. 2025.
- Při plánování osobních nákladů se řiďte Metodickým listem k plánování osobních nákladů.
- Do 24. 11. 2025 zašlete personalistce Ing. Evě Žufanové seznam osob řešitelského týmu, které plánujete v návrhu projektu. Bude Vám zasláno rozmezí mezd, které můžete pro jednotlivé zaměstnance plánovat.
Aby nedocházelo ke zbytečnému prodlení při udělení přístupu do SISTA výzkumníkům a administrátorům (zejména u návrhů, kde MU vystupuje jako partner), je třeba co nejdříve založit návrh projektu v ISEP s uvedením čísla, které určila SISTA.
ZPŮSOBILÝ UCHAZEČ:
- organizace pro výzkum a šíření znalostí (výzkumná organizace) zapsaná na seznamu výzkumných organizací MŠMT
- minimálně dva uchazeči
MAXIMÁLNÍ VÝŠE A INTENZITA PODPORY:
- Maximální výše podpory u příjemců institucionální podpory MV: 20 % celkové podpory na projekt
- Maximální intenzita podpory na projekt: 100 %
Více informací (podrobnější informace a pokyny, interní termíny) naleznete na webových stránkách poskytovatele.
Konzultace výsledků s CTT: Hana Půstová
Konzultace právních otázek: Radim Kunc
Kontakt:
- Ing. Kateřina Páleníková Fialová – ekonomika, věcná kontrola, odeslání
- Ing. Eva Žufanová – osobní náklady