Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) na druhém stupni základní školy

Informace

Projekt nespadá pod Přírodovědeckou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka projektu je na webu muni.cz.

Logo poskytovatele
Kód projektu
GA16-02177S
Období řešení
1/2016 - 12/2018
Investor / Programový rámec / typ projektu
Grantová agentura ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
řízení třídy;strategie řízení;evidence-based;smíšený výzkum;studenti učitelství;zkušení učitelé(cviční učitelé);druhý stupeň základní školy;

Projekt se zabývá strategiemi řízení třídy u studentů učitelství na dlouhodobé praxi a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) na druhém stupni základní školy. Cílem projektu je přispět k rozvinutí konceptu strategií řízení třídy na teoretické a empirické úrovni a podpořit jeho možné praktické aplikace. Projekt má tyto dílčí cíle: 1) Přispět k rozvinutí konceptu strategií řízení třídy v českém pedagogickém diskursu a jeho založení na důkazech z výzkumu. 2) Identifikovat, jak se strategie řízení třídy a jejich konceptualizace liší u studentů učitelství (začínajících) a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) . 3) Přispět k rozvoji teorie a aplikací smíšeného výzkumu. 4) Přispět k aplikaci poznatků o strategiích řízení třídy v kontextu fází profesního vývoje učitele do kurikula a vzdělávání studentů učitelství, učitelů a mentorů. 5) Přispět poznatky z výzkumu k probíhající diskusi ve vzdělávací politice nad Standardem kvality profese učitele. 6) Vydat monografii komplexně pojímající řízení třídy v kontextu českého prostředí.

Publikace

Počet publikací: 43


Předchozí 1 2 3 4 5 Další

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.