Habilitační řízení a řízení ke jmenování profesorem

Základní informace

Orientační kritéria pro kvalifikační řízení

Uchazeč prokazuje

    • pedagogické zkušenosti s vedením celosemestrální výuky
    • zkušenosti s vedením bakalářských, magisterských a doktorských studentů
    • mezinárodní zkušenosti a přesah
    • nezávislost a samostatnost v zajištění a realizaci vlastní výzkumné činnosti
    • celkový publikační výkon, kvalitu vědeckých výstupů a mezinárodní ohlasy
    • zásadní podíl na vědeckých publikacích

Splnění oborově specifických ukazatelů nemůže být interpretováno jako nárokové. Habilitační či hodnotící komise vždy posuzuje individuálně komplexní profil uchazeče. Podle specifik konkrétního dílčího oboru mohou být vyžadovány vyšší hodnoty u jednotlivých ukazatelů, než které jsou v indikativní tabulce. Komise individuálně posuzuje také situace, kdy uchazeč v některých ukazatelích dosahuje nižších hodnot, které jsou ale vyváženy lepším profilem v parametrech ostatních.

Před přípravou žádosti o zahájení řízení se doporučuje konzultace s proděkanem pro vědu a výzkum.


Očekávané pedagogické a profesní zkušenosti

Habilitační řízení

  • Více než 5 let aktivní pedagogické praxe na VŠ
  • Vedení celosemestrálního kurzu (minimálně semináře, cvičení apod.)
  • Samostatná grantová činnost s potenciálem získávat extramurální financování výzkumu
  • Vedení a úspěšně obhájené práce Bc a Mgr studentů (očekáváné počty jsou oborově specifické a posuzuje hodnotící komise)
  • Výrazná mezinárodní zkušenost, zpravidla zahraniční postdoktorální pobyt

Řízení ke jmenování profesorem

  • Obvykle 10 let aktivní pedagogické praxe na VŠ
  • Garantování a vedení přednášky nebo jiného významného celosemestrálního kurzu
  • Vedení doktorandů a úspěšně obhájené PhD práce (očekáváné počty jsou oborově specifické a posuzuje hodnotící komise)
  • Vedení výzkumné nebo grantové skupiny, samostatná grantová činnost
  • Výrazná a samostatná mezinárodní zkušenost

Očekávané oborově specifické požadavky na výzkumnou činnost

Tabulka orientačních požadavků (habilitační řízení / jmenovací řízení). Podle specifik konkrétního dílčího podoboru mohou být vyžadovány vyšší hodnoty u jednotlivých ukazatelů.

 

Kvalitní a významné práce se zásadním podílem uchazeče*

Originální články (regular articles) v databázi ISI WoS

Mezinárodní recenzované práce celkem

Počet citací bez autocitací v ISI WoS**

Geografie, Geologie, Antropologie

2 / 6

6 / 15

20 / 40

15 / 30

Biologie, Chemie, Biochemie, Vědy o živé přírodě, Životní prostředí a zdraví

5 / 20

15 / 40

neurčeno

100 / 200

Matematika

2 / 6

6 / 15

15 / 30

10 / 30

Fyzika

5 / 10

15 / 40

neurčeno

60 / 200

*originální články nad mediánem oboru dle ISI WoS nebo monografie pro relevantní obory; uchazeč je hlavním nebo korespondujícím autorem
**podle specifik oboru lze výjimečně vykazovat i další významné ohlasy

Jak podat žádost o habilitační nebo jmenovací řízení

  1. Před samotným podáním žádosti konzultuje uchazeč svůj záměr s ředitelem příslušného ústavu.
  2. Předpokládá se, že v tomto bodě má již uchazeč vytvořenou habilitační práci dle podmínek uvedených v článku 5 směrnice.
  3. Následně vyplní fakultní přílohu a všechny přílohy dle Směrnice MU č. 7/2017.
    • V případě, že má uchazeč větší publikační, a tedy i citační aktivitu, může požádat referentku oddělení o zajištění citační analýzy, která nahradí část A přílohy č. 6. Analýzu zpracovává Centrum pro scientometrickou podporu a evaluaci.
    • Formuláře příloh při vyplňování nijak neupravujte. V případě, že nemáte co doplnit, ponechte kolonku prázdnou.
    • V případě jakýchkoli otázek se uchazeč může obracet na referentku.
  4. Vyplněné přílohy uchazeč odešle referentce e-mailem ve formátu Word a připojí také habilitační práci, tři významné publikace a VŠ diplomy. V případě jmenovacího řízení připojí namísto habilitační práce dvě doporučující stanoviska.
  5. Referentka přílohy zkontroluje a spolu s uchazečem je uvede do formálně správné podoby.
  6. Jakmile jsou přílohy v pořádku, uchazeč je vytiskne, podepíše a naskenované je referentce odešle e-mailem.
    • Přílohy musí být strukturovány v jednotlivých souborech: jedna příloha = jeden soubor.
    • Formuláře prosím pojmenujte "Příjmení_Annex 1" apod.
  7. Nakonec uchazeč na oddělení osobně doručí všechny dokumenty uvedené níže.

FAKULTNÍ PŘÍLOHA PŘÍLOHY DLE SMĚRNICE


Na co dbát při vyplňování příloh:

  • Všechny přílohy vyplňujte výhradně v anglickém jazyce.
  • Záznamy (zaměstnání, studium, publikace) seřaďte chronologicky od nejnovějšího po nejstarší.
  • Každý záznam (publikace, článek) musí být vždy uveden jen jednou – pokud spadá do více kategorií či příloh, vyberte pouze jednu.
  • V bibliografických záznamech vypište všechny autory (nepoužívejte zkratky "a kol." nebo "et al.") a vždy uveďte i název článku.

Příloha č. 1 nebo 2:

  • Uvádějte zkratky titulů přesně tak, jak jsou uvedeny ve Vašich diplomech.
  • Nezapomeňte vyplnit obor řízení (Field in which the appointment is being sought) podle toho, jak je oficiálně stanoven (najdete na této stránce v záložce Habilitační / Jmenovací řízení – obory).

Příloha č. 4 a 5:

  • Vypište všechny publikace a citační záznamy, které jsou relevantní pro daný obor řízení.
  • Nelze uvádět vědecké a pedagogické výsledky, které nebyly dosud publikovány!
  • Bibliografický záznam musí být v jazyce, v němž byla publikace vydána.
  • V příloze č. 5 je nově povinné u záznamů uvádět i kvartil podle AIS/SJR.
  • Do kategorie Other works considered important by the applicant si můžete uvést např. práce, které ještě nebyly publikovány (např. postprinty).

Příloha č. 6:

  • Je možné uvádět i autocitace (citace samotného uchazeče). V tom případě je nutné tuto skutečnost uvést na začátku přílohy a zároveň do přílohy č. 7 zaznamenat procentuální podíl autocitací v %.
  • Pokud autocitace uvádět nechcete, procentuální podíl se nevyplňuje.
  • Uveďte každou citaci jen jednou. Pokud uvedete stejnou citaci u různých výsledků a znamená to, že autor citace citoval ve svém jednom výsledku několik různých výsledků uchazeče, je několikanásobné uvádění stejné citace v pořádku.

Příloha č. 7:

  • Pokud nemáte citační analýzu: do kolonky Citations – international databases uveďte součet citací z databází WoS a Scopus. Ostatní citace se uvádí do kolonky Citations – other.
  • Pokud máte citační analýzu: do kolonky uveďte počet citací převzatý z části 3. Citation Impact – Web of Science v tabulce Summary Metrics. Můžete si vybrat údaj buď ze sloupečku Web of Science, nebo Scopus. Do kolonky můžete uvést počet citací s autocitacemi, pak je potřeba vyplnit i podíl autocitací. Pokud autocitace uvádět nechcete, do kolonky uvedete počet citací bez autocitací a podíl necháte prázdný. Citace z jiných databází než WoS a Scopus se uvádí do kolonky Citations – other.
  • Do oddílu Additional comments on publication activities je možné vkládat např. rozpracované publikace (které jsou v tisku či recenzním řízení) nebo cokoli, co ještě nebylo uvedeno v jiných přílohách.

Uchazeč na oddělení donese:

1) V případě habilitačního řízení

  • Originály příloh + úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém VŠ vzdělání a titulech
    • Doklady o dosaženém VŠ vzdělání a získaných titulech se rozumí: vysokoškolský diplom a jeho přílohy (vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, dodatek k diplomu apod.).
    • Úředním ověřením se rozumí notářské či matriční ověření, příp. konstatování referentky, že kopie souhlasí s originálem, stvrzené razítkem a podpisem.
    • Pokud tedy diplomy nemáte úředně ověřené, do spisu zařaďte obyčejnou kopii a na oddělení si s sebou doneste originály diplomů – referentka je porovná vůči kopiím, které následně ověří razítkem a podpisem.
    • Materiály seřaďte dle pokynů směrnice: příloha 1, příloha 3, diplomy, přílohy 4–9.
    • Dokumenty tiskněte oboustranně, spojte sešívačkou a vložte do složky nejlépe s pevnou vazbou (kroužková vazba, rychlovazač apod.).
  • (Habilitační práci)
    • Habilitační práce se primárně odevzdává v elektronické podobě. Případný počet vytištěných výtisků stanoví později habilitační komise dle své potřeby, resp. podle požadavků oponentů. V případě, že pro posouzení postačuje habilitační komisi i oponentům elektronická verze, není potřeba habilitační práci odevzdávat v tištěné podobě.
    • POZOR! Typů habilitační práce je několik. Článek 6 směrnice uvádí, jaké náležitosti musí každý typ práce obsahovat. Pro informaci uvádíme náležitosti nejčastějšího typu práce:

Habilitační práce typu B obsahuje tzv. komentář:

  • Komentář má (podobně jako abstrakt) ve zkratce představit, čím se uchazeč v habilitační práci zabýval, jaké jsou její hlavní cíle a výsledky, jaké metody uchazeč použil apod.
  • Velice důležité je u jednotlivých článků, které jsou součástí habilitační práce, uvést kvantitativní a obsahový autorský podíl uchazeče.
  • Pro příklad je možné podívat se na komentář jednoho z uchazečů uveřejněný na stránce jeho kvalifikačního řízení.
  • Je v angličtině a může být stručný (cca 1–2 stránky).
  • Příklad možné struktury komentáře si můžete stáhnout zde.

2) V případě jmenovacího řízení

    • Originály příloh + úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém VŠ vzdělání a titulech + doporučující stanoviska
      • Doklady o dosaženém VŠ vzdělání a získaných titulech se rozumí: vysokoškolský diplom a jeho přílohy (vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, dodatek k diplomu apod.).
      • Úředním ověřením se rozumí notářské či matriční ověření, příp. konstatování referentky, že kopie souhlasí s originálem, stvrzené razítkem a podpisem.
      • Pokud tedy diplomy nemáte úředně ověřené, do spisu zařaďte obyčejnou kopii a na oddělení si s sebou doneste originály diplomů – referentka je porovná vůči kopiím, které následně úředně ověří.
      • Doporučujícími stanovisky se rozumí dvě doporučení uchazeče od profesorů téhož nebo příbuzného oboru. Pokud jsou stanoviska v jiném než anglickém jazyce, doloží uchazeč i jejich úředně ověřený překlad do anglického jazyka.
      • Materiály seřaďte dle pokynů směrnice: příloha 2, doporučující stanoviska, příloha 3, diplomy, přílohy 4–9.
      • Dokumenty tiskněte oboustranně, spojte sešívačkou a vložte do složky nejlépe s pevnou vazbou (kroužková vazba, rychlovazač apod.).
    • Dvě kopie přílohy č. 3 a jednu kopii příloh č. 4, 5 a 9 (stačí volně vložit do složky)
      • (Tři publikace, které uchazeč považuje za nejvýznamnější) - stačí poslat e-mailem v PDF, výtisky budou potřeba až na VR MU

Uchazeči odevzdávají všechny zpracované materiály k rukám referentky Bc. Procházkové na Oddělení pro doktorské studium, kvalitu a akademické záležitosti.


Pokud uchazeč absolvoval doktorské vzdělání v zahraničí:

  • Je nutné toto vzdělání nostrifikovat (uznat) na Odboru výzkumu Rektorátu MU.
  • Uznávání vzdělání ze států s uzavřenou ekvivalenční dohodou (Maďarsko, Německo, Polsko a Slovinsko) má své vlastní podmínky.
  • Vzdělání ze Slovenska se uznává za rovnocenné a držitelé slovenských diplomů je mohou přímo použít na území České republiky bez nutnosti jejich uznání.
  • Veškeré informace o tom, jak nostrifikovat své zahraniční vzdělání najdete zde.
  • Doklad o uznání rovnocenného zahraničního vzdělání připojte ke kopiím diplomů do obou spisů. S sebou na oddělení poté přineste originál tohoto dokladu, vůči kterému budou kopie ve spisech porovnány a úředně ověřeny.

Aktualizace příloh:

Uchazeč může doklady kdykoli v průběhu řízení aktualizovat, ovšem vždy tak, aby ostatní účastníci řízení (tj. zejm. členové komise a vědecké rady) měli podklady k dispozici nejpozději 5 pracovních dní před svým posuzováním. Každý aktualizovaný doklad musí obsahovat aktuální datum a podpis uchazeče a je předkládán jak v elektronické, tak i fyzické verzi.

Informace k průběhu kvalifikačních řízení

Veřejná přednáška

Veřejná přednáška se koná v bodě, kdy byla v daném řízení jmenována komise (a v habilitačním řízení oponenti). Její termín ovšem nijak s prací oponentů nesouvisí, může probíhat paralelně. Téma veřejné přednášky vybere komise ze tří návrhů uchazeče uvedených v příloze č. 1. Veškerou komunikaci ohledně této akce si domlouvá uchazeč s předsedou komise.

Informace o přednášce bývají zveřejňovány na webových stránkách ústavu, aby se jí mohli účastnit zájemci z řad veřejnosti. Přednášky se musí účastnit nejméně 3 členové komise, aby mohlo vzápětí dojít k jejímu písemnému hodnocení. Z akce je třeba vždy vytvořit prezenční listinu všech přítomných posluchačů.

V době omezení možnosti prezenční účasti většího množství účastníků doporučujeme postupovat dle pokynů v tomto dokumentu.

Hodnocení přednášky v AJ Hodnocení přednášky v ČJ


Vědecká rada PřF MU

Jakmile v daném řízení proběhnou všechny přípravné kroky a komise navrhne jmenování, následuje zařazení řízení na zasedání Vědecké rady PřF. V rámci zasedání zahajuje vlastní řízení předseda komise, který uchazeče krátce uvede a předá souhrnnou informaci o hlasování komise.

Následuje přednáška uchazeče, která trvá 15 minut a v průběhu níž by měl uchazeč prokázat svou vědeckou i pedagogickou způsobilost v daném oboru. Po přednášce (v případě habilitačního řízení) předseda komise okomentuje posudky oponentů a vybere z nich 2 dotazy, na které uchazeč reaguje.

Následuje diskuze, v níž členové VR PřF pokládají uchazeči dotazy. Po veřejné diskuzi se koná diskuze neveřejná (mezi členy VR) zakončená tajným hlasováním. Výsledek hlasování předá uchazeči děkan – návrh je buď postoupen dále, nebo je řízení ukončeno.

Habilitační řízení
Jméno Fakulta MU obor Zahájení
RNDr. Mgr. Jozef Hritz, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Fyzikální chemie 15. 6. 2021
Mgr. Peter Šepitka, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Matematika - Matematická analýza 1. 6. 2021
Mgr. Zuzana Pátíková, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Matematika - Matematická analýza 27. 5. 2021
Phuoc Tai Nguyen Přírodovědecká fakulta Matematika - Matematická analýza 15. 12. 2020
Obory habilitačního řízení
obor Fakulta MU Akreditace do
Analytická chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Anorganická chemie Přírodovědecká fakulta 15. 10. 2029
Antropologie Přírodovědecká fakulta 13. 10. 2030
Biochemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Biomolekulární chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Botanika Přírodovědecká fakulta 3. 5. 2028
Ekologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Ekotoxikologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzická geografie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzika kondenzovaných látek Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzika plazmatu Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzikální chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyziologie rostlin Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyziologie živočichů Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Genomika a proteomika Přírodovědecká fakulta 1. 9. 2030
Geologie Přírodovědecká fakulta 3. 5. 2028
Chemie životního prostředí Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země Přírodovědecká fakulta 15. 10. 2029
Matematika - Algebra a teorie čísel Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Matematika - Aplikovaná matematika Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Matematika - Geometrie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Matematika - Matematická analýza Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Mikrobiologie Přírodovědecká fakulta 17. 9. 2029
Molekulární biologie a genetika Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Organická chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Sociální geografie a regionální rozvoj Přírodovědecká fakulta 7. 1. 2030
Teoretická fyzika a astrofyzika Přírodovědecká fakulta 27. 11. 2029
Zoologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Životní prostředí a zdraví Přírodovědecká fakulta 24. 6. 2031
Jmenovací řízení
Jméno Fakulta MU obor Zahájení
doc. Mgr. Norbert Werner, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Teoretická fyzika a astrofyzika 14. 7. 2021
doc. Mgr. Václav Brázda, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Molekulární biologie a genetika 29. 6. 2021
doc. RNDr. Roman Pantůček, Ph.D. Přírodovědecká fakulta Molekulární biologie a genetika 11. 3. 2021
doc. RNDr. Petr Kubíček, CSc. Přírodovědecká fakulta Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země 2. 12. 2020
Obory jmenovacího řízení
obor Fakulta MU Akreditace do
Analytická chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Anorganická chemie Přírodovědecká fakulta 15. 10. 2029
Antropologie Přírodovědecká fakulta 13. 10. 2030
Biochemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Biomolekulární chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Botanika Přírodovědecká fakulta 3. 5. 2028
Ekologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Ekotoxikologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzická geografie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzika kondenzovaných látek Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzika plazmatu Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyzikální chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyziologie rostlin Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Fyziologie živočichů Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Genomika a proteomika Přírodovědecká fakulta 1. 9. 2030
Geologie Přírodovědecká fakulta 3. 5. 2028
Chemie životního prostředí Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země Přírodovědecká fakulta 15. 10. 2029
Matematika - Algebra a teorie čísel Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Matematika - Geometrie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Matematika - Matematická analýza Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Mikrobiologie Přírodovědecká fakulta 17. 9. 2029
Molekulární biologie a genetika Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Organická chemie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Teoretická fyzika a astrofyzika Přírodovědecká fakulta 27. 11. 2029
Zoologie Přírodovědecká fakulta 30. 11. 2023
Životní prostředí a zdraví Přírodovědecká fakulta 24. 6. 2031
Emeritní a mimořádný profesor

Emeritní profesor

Status emeritního profesora může získat bývalý zaměstnanec Masarykovy univerzity s akademickou hodností profesora, který se svou celoživotní pedagogickou a vědeckou činností mimořádným způsobem zasloužil o rozvoj univerzity nebo její součásti.

Emeritní profesor je čestným členem akademické obce Masarykovy univerzity a fakulty s právem podílet se na aktivitách MU, resp. fakulty či pracoviště. Může se aktivně účastnit činnosti pracoviště zejména prostřednictvím konzultační činnosti ke koncepčním i dílčím odborným otázkám. Na základě dohody s vedoucím pracoviště se emeritní profesor může podílet i na výzkumných aktivitách či dalších činnostech pracoviště, popřípadě se zabývat vlastním výzkumem.

Seznam emeritních profesorů za Přírodovědeckou fakultu MU můžete najít zde.


Postup při jmenování emeritního profesora

Postup podrobně upravuje směrnice č. 5/2018 Postavení emeritních profesorů.
Návrh na jmenování emeritním profesorem podává kterýkoli akademický pracovník vedoucímu příslušné součásti Masarykovy univerzity, které byl navrhovaný profesor zaměstnancem. Vedoucí součásti pak se souhlasem vědecké rady fakulty předkládá návrh k rozhodnutí rektorovi, a to prostřednictvím Oddělení doktorského studia a vědeckých kvalifikací, k rukám Mgr. Zdenky Loučkové. 

Obvyklou formou předložení návrhu rektorovi je dopis děkana, jehož přílohou jsou:

  • samotný návrh na jmenování emeritního profesora, který by měl obsahovat kromě identifikačních údajů navrhovaného především odůvodnění návrhu (dostačující v rozsahu cca jedné strany textu),
  • profesní životopis navrhovaného,
  • zápis ze zasedání vědecké rady fakulty, na kterém byl návrh schválen.

Informaci o rozhodnutí rektora o jmenování emeritním profesorem předá Oddělení doktorského studia a vědeckých kvalifikací jak fakultě, tak také emeritnímu profesorovi. Fakulta poté zajistí uzavření smlouvy s nově jmenovaným emeritním profesorem. Jmenování se stvrzuje slavnostním předáním jmenovacího dekretu emeritnímu profesorovi z rukou rektora, obvykle na zasedání Vědecké rady Masarykovy univerzity.


Mimořádný profesor

Pracovní pozici mimořádného profesora umožňuje zřídit Zákon č. 111/1998 Sb. o VŠ výlučně té vysoké škole, která získala institucionální akreditaci v dané oblasti vzdělávání. Masarykova univerzita získala institucionální akreditaci v květnu 2018 na dobu deseti let pro 23 oblastí vzdělávání, jejich seznam je dostupný zde.

Dle ustanovení Zákona o VŠ je výkon funkce mimořádného profesora v mnohých aspektech srovnatelný s hodnostmi docenta a profesora. Podléhá však některým omezením, jejichž specifikaci naleznete zde. Pracovní místo akademického pracovníka, který je zařazen jako mimořádný profesor, může zastávat pouze osoba, která postavení srovnatelného s docentem nebo profesorem dosáhla v zahraničí, popřípadě významný odborník, který v dané oblasti vzdělávání působí v praxi alespoň po dobu 20 let.

Proces obsazování pracovního místa mimořádného profesora a jeho pravidla popisuje Řád výběrového řízení Masarykovy univerzity.

Postup při obsazování pozice mimořádného profesora

Návrh vedoucího součásti na obsazení pracovního místa mimořádného profesora se se stručným odůvodněním nejprve předává vedoucí personálního oddělení Přírodovědecké fakulty MU, Mgr. Janě Kneblové.

Po schválení na této úrovni je návrh zařazen na program Vědecké rady PřF MU. Teprve po schválení vědeckou radou fakulty je možné návrh se všemi přílohami předat rektorovi prostřednictvím Oddělení doktorského studia a vědeckých kvalifikací RMU, k rukám Mgr. Zdenky Loučkové.

Přílohy návrhu:

  • odborný životopis uchazeče,
  • doklady potvrzující splnění zákonných požadavků,
  • zápis z jednání komise pro dotčené výběrové řízení, (pokud bylo realizováno), nebo popis a odůvodnění jiného způsobu obsazení,
  • zápis z příslušného zasedání vědecké rady dotčené součásti,
  • a případné další přílohy dle uvážení vedoucího součásti.

Pro předložení návrhu prosím použijte formulář, který naleznete zde.

Ing. Lucie Janíčková

vedoucí oddělení – Oddělení pro doktorské studium, kvalitu, akademické záležitosti a internacionalizaci

telefon: 549 49 1406
e‑mail:
Bc. Jana Procházková

referentka pro kvalitu a akademické záležitosti

telefon: 549 49 5929
e‑mail:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.