Informace o projektu
Posílení didaktických kompetencí studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ pro realizaci terénní výuky inovací předmětu Integrované terénní cvičení (Didaktika terén, přírodopis)

Informace

Projekt nespadá pod Přírodovědeckou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka projektu je na webu muni.cz.
Kód projektu
MUNI/FR/1132/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Podle studií k revizi RVP ZV neprobíhá na ZŠ téměř žádná terénní výuka přírodopisu. Ta přitom zvyšuje přírodovědnou gramotnost žáků. V rámci studia Učitelství přírodopisu pro ZŠ ale studentům na vlastní návrh a vyzkoušení terénní výuky nezbývá čas. Inovací předmětu Integrované terénní cvičení dojde k rozvoji didaktických kompetencí studentů pro přípravu a realizaci terénní výuky. Výstupem projektu budou náměty pro práci s žáky v terénu, metodické sady pro 5 biotopů a pilotně ověřené materiály.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.